جمعه، 7 اردیبهشت 1403
Friday, April 26, 2024
 
بررسی امکانات و نیازسنجی پروازی شهرستان لارستان در سفر مدیرعامل هما
17:39 - 1396/11/7

دکتر شرفبافی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) در سفر به شهرستان لارستان به بررسی امكانات و تجهيزات، نیازسنجی و برنامه‌ریزی برای افزایش تعداد پروازها و مسیرها از این شهر به مقاصد داخلی و بین‌المللی پرداخت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی شرکت هواپیمایی هما، دکتر شرفبافی در این سفر که به درخواست نماينده مردم شریف لارستان در مجلس شورای اسلامی و با استقبال صمیمانه مسئولان این منطقه انجام شد، ابتدا از تجهیزات ایستگاه ایران ایر در این شهرستان دیدار کرد و سپس با حضور در فرمانداری این شهر، به بررسی موارد مطروحه به عنوان موضوع سفر پرداخت.

مدیرعامل در این جلسه ضمن اشاره به حضور هواپیمای برجامی هما (ایرباسA321) در این فرودگاه تاکید کرد: وجود این هواپیما در ایران ایر در ابتدا حاصل زحمات بی‌دریغ وزیر فرهیخته راه و شهرسازی و تیم همراهشان و همچنین نگاه ویژه ریاست محترم جمهور، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، وزارت امور خارجه و در صدر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، رهبر فرزانه انقلاب و حمایت ایشان بوده است.

وی ادامه داد: آنچه برای ما حکم قطعی است دستور و توجه ویژه رهبر معظم انقلاب به جنوب کشور و سواحل مکران و حاشیه خلیج فارس است. براین اساس دو فروند هواپیما در بندرعباس مستقر کردیم و انجام پروازهای منطقه‌ای را از این شهر برنامه‌ریزی نمودیم.

دکتر شرفبافی ضمن تاکید مجدد بر سیاست توسعه عدالت جغرافیایی وزارت راه و شهرسازی و به ویژه شخص دکتر آخوندی، وزیر فرهیخته راه و شهرسازی، بر نگاه اصلی و کلان شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) مبتنی بر برقراری این مهم در تمامی نقاط ایران عزیز خصوصا مناطق کم برخوردار اشاره نمود و اظهار داشت: برقراری پرواز از این فرودگاه با هواپيماهاى بارى هما از دیگر درخواست‌های مطرح شده است که لازم است شرایط فرودگاه ارزیابی گردد.

مدیرعامل ایران ایر، ایستگاه هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در لارستان را یکی از ایستگاه‌های فعال و مهم برشمرد و تاکید کرد: پروازهای داخلی و بین‌المللی ما و سایر شرکت‌های هواپیمایی توسط این ایستگاه مدیریت می‌گردد و خدمات هندلینگ ارائه می‌شود. وی افزود: مردم لارستان شرکت هواپیمایی هما را دوست دارند. هما نیز مردم لارستان را دوست دارد و نشانه آن حضور مداوم و پر رنگ "هما" و ارائه خدمات شایسته به مردم این شهرستان است.

منبع: www.iranair.com


نویسنده: پرتو

ارسال برای یک دوست