شنبه، 1 اردیبهشت 1403
Saturday, April 20, 2024
 
شرکت هواپیمایی معراج
12:14 - 1396/3/10

هواپیمایی معراج در سال ۱۳۸۹ منطبق با استانداردهای سازمان هواپیمایی کشوری، تاسیس و خدمات رسانی به مشتریان محترم را آغاز نمود. شرکت هواپیمایی معراج با استفاده از تجارب مدیران و پرسنل خود، خدمات رسانی به مشتریان را با استانداردهای بالای فنی و عملیاتی در بستر جدیدی از ارائه خدمات و احترام به مشتری را مد نظر قرار داده است. از جمله موارد شاخص ایرلاین Meraj میتوان دارا بودن ناوگان مدرن با میانگین سن پایین در کنار پرسنل جوان و با تجربه جهت جلب اعتماد مشتریان محترم را نام برد. توسعه همزمان و همسوی ناوگان هواپیمایی کشور در کنار رشد توانمندی های فنی و عملیاتی و ایمنی از شاخصه های مهم معراج در هدف گذاری‌های خود بوده است که در کنار آن با ایجاد آموزش های مستمر پرسنل و توسعه زیر ساخت های مورد نیاز در جهت نیل به آن گام بر می دارد. هم اکنون شرکت هواپیمایی معراج در اکثر شهرهای داخلی و همچنین کشورهای بلغارستان، روسیه، ترکیه، عراق، کویت و امارات دارای ایستگاه فعال بوده و در حال ارائه خدمات و سرویس دهی به مسافران و مشتریان خود می باشند.

سیاستگذاری هواپیمایی Meraj ایجاد اطمینان از فضای ایمن به همراه آسودگی و راحتی خیال مسافرین در طول سفر و یک پرواز لذت بخش از ابتدا تا انتهای سفر است که توسط گروه پروازی این شرکت ایجاد می گردد و در این راستا طراحی و رنگ بندی لباس فرم مهمانداری با دقت خاص توسط حرفه ای ترین طراحان پیاده سازی و اجرا گردیده است تا رضایتمندی کامل مشتریان حاصل گردد.

امید همیشگی شرکت هواپیمایی Meraj دستیابی به شعار لذت پروازی مطمئن در طول سفر با اقدامات صورت گرفته است و بهره گیری از انتقادات و پیشنهادات مسافرین بهترین راهنمای معراج در پیاده سازی این شعار می باشد.

کارکنان و پرسنل شرکت هواپیمایی معراج پس از طی مراحل استخدام تحت نظر بسیاری از مدیران حرفه ای و تراز اول این صنعت که در هواپیمایی معراج مشغول به خدمت هستند آموزش و به کارگیری می شوند.

استفاده از بهترین کادر خلبانی و مهندسین فنی در کنار بازرسی های مستمر کارشناسان ایمنی و سلامت پرواز کمک شایانی به سرویس دهی سریع، مطمئن و ایمن به مسافرین کرده است که در این راستا کسب رتبه اول کم تاخیرترین ایرلاین در سال های متوالی موید این ادعاست.

استمرار دوره های آموزش عمومی و تخصصی کار کنان هواپیمایی معراج همواره به ارتقاء سطح علمی و توانمندی این مجموعه کمک شایانی نموده است که این خود باعث کاهش مشکلات سفر و مسافرین به کمترین مقدار می نماید.

عمده فعالیت های هواپیمایی معراج

  • ارائه خدمات جا به جایی مسافرین در مسیرهای پروازی داخلی و خارجی
  • ارائه خدمات جا به جایی بار همراه مسافرین
  • ارائه سرویس های جانبی (ترانسپورت، هتل و …)
  • ارائه خدمات فرودگاهی و سرویس به مسافرین

منبع: www.meraj.aero


نویسنده: پرتو

ارسال برای یک دوست