چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403
Wednesday, April 24, 2024
 
رئیس جدید ایمنی و آتش‌نشانی فرودگاه مهرآباد معرفی شد
15:52 - 1397/2/4

فرودگاه بزرگ و پرترافیکی چون مهرآباد در حوزه ایمنی وآتش نشانی فعالیتی مضاعف و همتی فوق‌العاده می‌طلبد. جایی که بحث بر سر ایمنی و جان انسان‌ها می‌باشد هیچگونه اما و اگری نباید وارد شود.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد صبح امروز دوشنبه 3 اردیبهشت ماه، در مراسمی که با حضور مهندس صفی‌نیا  مدیرکل فرودگاه مهرآباد، حاجی بیگی مدیرکل ایمنی و آتش‌نشانی و تنی چند از مدیران و معاونین اداره کل مهرآباد و ستاد برگزار شد؛ از زحمات هادی عزیز آبادی فراهانی تشکر و قدردانی و غلام فراهانی نوده به عنوان رئیس ایمنی و آتش‌نشانی معرفی شد.

در آغاز مراسم تودیع و معارفه، صفی‌نیا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی‌شائبه هادی فراهانی اظهار کرد: رویکرد فراهانی بعنوان یک مسئول اجرائی و همچنین علمی با رویکردی آموزشی خوب و مثال زدنی می‌باشد و ما از نیروی متعهد و مطلع به مسائل ایمنی فرودگاهی در حوزه دیگر ایمن استفاده می‌نمائیم.

ایشان بیان نمود در روزهای سخت در فرودگاه مهرآباد آقای فراهانی نیز چون دیگر همکاران فرودگاه مهرآباد در حوزه ایمنی و آتش‌نشانی در راستای برقراری پروازهای ایمن تلاش زیادی نموده‌اند که جا دارد مجددا در اینجا از ایشان تشکر و قدردانی نمایم.

وی افزود: من همواره سعی می‌کنم اگر قرار باشد انتصابی در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد صورت پذیرد از بدنه فعال و از خود مجموعه مهرآباد باشد تا مدیران جدید نیز از کم و کیف مسئولیت پیش روی خود آگاهی و مشرفیت عملیاتی کامل داشته باشند.

وی گفت: تعهد، تخصص، تدین و تحصیلات عالیه از شاخصه‌های انتخاب مدیران جدید و اساس تغییرات مدیران تعالی و حرکت رو به جلو سازمان‌ها در مسیر تعالی و پیشرفت مهرآباد است.

وی ادامه داد: با توجه به تجارب ارزشمند هادی فراهانی در حوزه ایمنی و همچنین مجموعه آموزش و پیشگیری و داکیومنت‌ها انتظار می‌رود تا گام‌هایی موثر و تاثیرگذاری با رویکرد ایمنی در فرودگاه و کاهش حوادث برداشته و شاهد تدوین برنامه‌های هدفمند و زمانبندی شده‌ای در ایمنی فرودگاهی باشیم.

سپس حاجی بیگی مدیرکل ایمنی و آتش‌نشانی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبی هوایی ایران: اهداف کلی تغییرات و انتصاب را رشد و تعالی و حرکت پرشتاب‌تر به سوی استانداردهای جهانی عنوان کرد و گفت در حوزه ایمنی اقدامات خوبی در چند سال گذشته در فرودگاه‌ها انجام شده است.

وی گفت اما ایمنی و آتش‌نشانی فرودگاه مهرآباد به مشابهه یک دانشگاه می‌ماند که در این دانشگاه هر آتش‌نشان آن مانند یک استاد می‌تواند در فرودگاه‌های دیگر شرایط خاص ایمنی را تدریس نماید. ایشان با تاکید بر تمرین و ممارست در آمادگی جسمانی پرسنل گفت هر روز یک آتش‌نشان باید با روز قبل آن متفاوت و ورزیده‌تر باشد زیرا علاوه بر امکانات و تجهیزات استاندارد روز دنیا آمادگی پرسنل نیز یک لازمه لاینفک آمادگی یک ایستگاه می‌باشد.

سپس در خاتمه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات هادی فراهانی در دوران تصدی خود، از زحمات ایشان تقدیر و سپس با اهدا ابلاغ حکم غلام فراهانی نوده را به سمت رئیس اداره ایمنی و آتش‌نشانی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد اعلام نمودند.

منبع: mehrabad.airport.ir


نویسنده: پرتو

ارسال برای یک دوست