جمعه، 10 فروردین 1403
Friday, March 29, 2024
 
دستوالعمل اجرايی سال 97 فرودگاه مهرآباد صادر گرديد
13:44 - 1397/1/20

چهار گام مهم برنامه‌ریزی شده در فرودگاه مهرآباد در سال 97 برنامه‌ریزی شده است که حرکت در مسیر این چهار گام دستورالعمل اجرایی این اداره کل در سرلوحه اقدامات فرودگاه مهرآباد قرار می‌گیرد.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد در جمع کلیه همکاران در سال جدید تاکید کرد که این دورهمی فرصتی است برای تشکر و قدردانی از زحمات یکسال پیش کارکنان زحمتکش فرودگاه مهرآباد که همیشه و در همه جا سرلوحه و پیش رو بوده‌اند و با نیروی تخصص و تعهد فرودگاهی عظیم و پر ترافیک چون مهرآباد را به بهترین نحو ممکن هدایت نموده‌اند.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد صفی‌نیا در این آیین ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و تلاقی آن با ایام فرخنده ماه رجب و میلاد امام علی (ع) گفت: البته نوع کار و سیستم کاری مهرآباد امکان گردهمایی کلیه همکاران در زمان و مکانی مشخص را فراهم نمی‌آورد زیرا بسیاری از همكاران ما هم‌اکنون مشغول دادن خدمات به مردم هستند و من از همینجا به همه این عزیزان خسته نباشید می‌گویم و از زحمات آنان تشکر و قدردانی می‌نمایم و این پیام قدردانی بنده را به همه همکاران ارسال نمایید.

ایشان گفت: همگی شما با تعهد و تخصص در فضایی صمیمی و تیمی  به اجرای وظایف و برنامه‌های این اداره کل اهتمام می‌ورزید  و باید در برنامه‌های سال 97 این اداره کل نیز با سه آیتم مهم مدیریتی یعنی برنامه‌ریزی، هماهنگی و کنترل و نظارت در اجرای مقررات و دستورالعمل‌های اجرایی این اداره کل در مسیر توسعه و ارتقاء خدمات فرودگاهی حرکت نمائید زیرا این اداره کل با وجود کمبود امکانات و نیروی انسانی و همچنین زیرساخت‌های فرسوده به رشدهای خیره کننده پرواز و اعزام پذیرش مسافر به عنوان فرودگاه پرترافیک کشور ملزم به رعایت استانداردهای فرودگاهی و ایمنی پرواز و باید بدون هیچ ضعف و کمبودی متوجه خدمت‌رسانی به مسافران در مسیر ارائه خدمات حرکت نماید.

وی  افزود: شما توانستید در سخت‌ترین شرایط عملیات عمرانی باند رضایت  خلبانان و هم رضایت مسافران را کسب کنید و در شرایط عملیاتی بودن فرودگاه پروژه‌های عظیمی را در فرودگاه به بهترین نحو ممکن به سرانجام برسانید و با انسجام و همدلی و تعامل سازمانی  همه کارهای بزرگ را شما کردید و در همین جا و در ابتدای سخن از تلاش همه شما عزیزان در تمام واحدها و ادارات سپاسگزاری می‌كنم و دستان تک تک شما را به رسم سپاسگزاری می‌فشارم.

صفی‌نیا گفت: برنامه‌های سال 97 فرودگاه بین‌المللی مهرآباد در چهار محور تعریف و برنامه‌ریزی می‌شود و این برنامه باید تا پایان سال به بهترین نحو ممکن اجرا گردد. ایشان گام اول را بحث ساختار اعتباری مهرآباد بیان نمود و گفت در ابتدا تلاش می‌نمایم با کسب اعتبارات در اجرایی شدن برنامه‌های مهرآباد تلاش نماییم. سپس دومین گام را بهسازی، نوسازی و بازسازی بخش عملیات هوانوردی بیان نمود وگفت در این بخش بمنظور استاندارد سازی وایمنی پروازها باید به جد پیگیری وعملیاتی گردد .سپس سومین گام در مسیر ارتقا خدمات فرودگاه مهرآباد را پرداختن به نوسازی و بهسازی زیر ساختارهای اماکن فرودگاه مهرآباد بیان نمود و گفت در سال‌های گذشته به زیباسازی و نوسازی ظاهر اماکن فرودگاهی پرداخته شده است و خوشبختانه تا حدودی به وضعیت مطلوبی رسیده شده است که اینجا جا دارد از زحمات مهندس رستمی در سال‌های گذشته در مهرآباد تشکر و قدردانی نمود اکنون باید به نوسازی زیرساخت‌های اماکن پرداخته شود. ایشان چهارمین گام را افزایش درآمدهای فرودگاهی برای رهایی از وابستگی و کسب اعتبارات دانست و گفت درآمدزایی فرودگاه باید بررسی و تیم اقتصادی این فرودگاه برای درآمد بیشتر و کسب رضایت مراجعین باید راهکارهای علمی ارائه و همچنین با آسیب‌شناسی این مهم درآمدهای فرودگاهی را افزایش دهند و وصول مطالبات را برای کسب درآمد بیشتر پیگیری نمایند.

صفی‌نیا در اولین حضور در جمع کارکنان فرودگاه مهرآباد در سال 97 در پایان گفت: همه ما باید برای تحقق اهداف سازمانی، تبدیل چالش‌ها به فرصت و استفاده از فرصت‌ها برای افزایش درآمد و همچنین برای کاهش هزینه‌ها و ارتقا خدمات تلاش کنیم و برای جلب رضایت خداوند از طریق جلب رضایت مردم، مسافران، ذی‌نفعان همت نموده و سالی پر کار، پر برکت همراه با سعادت و سلامت برای همگان آرزومندم.

منبع: mehrabad.airport.ir


نویسنده: پرتو

ارسال برای یک دوست