پنجشنبه، 30 فروردین 1403
Thursday, April 18, 2024
 
مهرآباد در یازده ماه سال 96
13:14 - 1396/12/28

مدیرکل مهرآباد از اعزام و پذیرش نزدیک به 16 میلیون مسافر در 11 ماهه سال 96 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، میرسعید صفی‌نیا گفت: براساس آمار منتشر شده توسط گروه آمار و اطلاعات هوانوردی و فرودگاهی در یازده ماهه امسال، فرودگاه مهرآباد همچنان رکوردار پرواز و مسافر می‌باشد.

وی گفت: در مقایسه یازده ماهه سال 96 نسبت به زمان مشابه در سال گذشته، شاهد رشد 8 درصدی در نشست و برخاست پروازها و همچنین رشد 6 درصدی در اعزام و پذیرش مسافر و رشد هشت درصدی ارسال و پذیرش بار در مهرآباد بوده‎ایم.

وی  افزود: همچنین آمار نشان می‎دهد که در این مدت فرودگاه بین‌المللی مهرآباد میزبان بیش از 132 هزار فروند نشست و برخاست بوده است که در طی آن بیش از 16 میلیون مسافر جابه جا شده است و 111 میلیون و 400 هزار کیلوگرم بار ارسال و پذیرش شده است.

صفی‌نیا بیان نمود: در دی ماه بیش از 30 درصد از پروازها از فرودگاه مهرآباد انجام گرفته است و با این سهم از پرواز فرودگاه مهرآباد همچنان رکوردار نشست و برخاست پرواز و اعزام و پذیرش مسافرین در بین فرودگاه‌های کشور است.

ایشان تاکید نمود در بهمن ماه در فرودگاه مهرآباد شاهد رشد 6 درصدی در نشست و برخاست در همین تاریخ نسبت به سال 95 بوده‌ایم.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد گفت با آمادگی کامل و تدابیر ویژه به استقبال مسافرین نوروزی می‌رویم؛ ایشان بیان نمود که عملیات نوروزی از 25 اسفند تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت.

منبع: mehrabad.airport.ir


نویسنده: پرتو

ارسال برای یک دوست