جمعه، 10 فروردین 1403
Friday, March 29, 2024
 
برنامه جهانی بوئینگ برای آموزش خلبان
17:42 - 1396/12/19

بوئینگ برنامه توسعه خلبانان تجاری خود را با افزودن Okay Airways به لیست مشتریان در حال رشد خود گسترش داده است. این شرکت هواپیمایی و سه شرکت دیگر در چین مستقر هستند.

بوئینگ از طریق برنامه توسعه خلبان، با شبکه‌ای از مدارس پرواز در سراسر جهان کار می‌کند تا شرکت‌های هواپیمایی را با آموزش جامع، از جمله مدیریت دانش‌جویان، اصلاح و ایجاد دوره‌های آموزشی هماهنگ سازد.

این برنامه جامع شامل آموزش ابتدایی خلبان‌های تازه وارد تا آموزش پرواز پیشرفته طراحی شده است تا دانشجویان را به کمک خلبانی 737 برساند.

دکتر لی زونگلین، مدیر عامل شرکت Okay Airways، گفت: "این همکاری استراتژیک روابط ما با بوئینگ را تقویت می‌کند و ما را قادر می‌سازد پایه محکمی برای آموزش و جریان مداوم استعدادها بگذاریم."

کیت کوپر، معاون آموزش و حرفه‌ای خدمات، بوئینگ گفت: "برنامه توسعه خلبان‌ها تنها یک راه است که تیم ما برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان، ارائه داده است." بازار هواپیمایی مسافری تقاضای بی‌سابقه‌ای برای خلبانان دارد و ما پیش‌بینی می‌کنیم که این کار برای چندین سال ادامه یابد. ما متعهد به حمایت از چرخه عمر یک هواپیمایی هستیم که به بازار ارائه می‌دهیم.

منبع: www.aira.ir


نویسنده: پرتو

ارسال برای یک دوست