جمعه، 10 فروردین 1403
Friday, March 29, 2024
 
با استقبال معاون گردشگری سازمان میراث ‌فرهنگی و گردشگری، وزیر گردشگری عمان وارد تهران شد
9:53 - 1396/12/12

وزیر گردشگری عمان در رأس هیاتی به ‌منظور دیدار با علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث ‌فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری کشورمان وارد تهران شد.

احمد بن ناصر المحرزی، وزیر گردشگری عمان با هدف تقویت و توسعه روابط گردشگری بین دو کشور  وارد تهران شد و در فرودگاه مهرآباد مورد استقبال محمد محب‌خدایی معاون گردشگری سازمان میراث ‌فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری قرار گرفت.

وزیر گردشگری عمان در این سفر، علاوه بر دیدار با علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌ فرهنگی و گردشگری در طول سه روز اقامت خود در ایران از برخی اماکن فرهنگی‌‎ تاریخی و جاذبه‌های گردشگری کشورمان در تهران و استان فارس بازدید نمود.

بازدید از موزه جواهرات، بازدید از مراکز تفریحی‌کوهستانی توچال/ دیزین، بازدید از یکی از مراکز درمانی تهران، نشست با فعالان بخش‌های خصوصی و دولتی حوزه گردشگری، و بازدید از جاذبه‌های فرهنگی ‌تاریخی و آثار گردشگری استان فارس از بخش‌های دیگر برنامه‌های سفر سه ‌روزه این هیات عمانی به ایران است.

دیدار احمدبن ناصر المحرزی وزیر گردشگری عمان با علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌ فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری روز پنجم اسفند ماه در مجموعه فرهنگی ‌تاریخی سعدآباد برگزار گردید.

منبع: www.ichto.ir


نویسنده: پرتو

ارسال برای یک دوست