جمعه، 31 فروردین 1403
Friday, April 19, 2024
 
تاکید مه‌آبادی بر استانداردسازی با تجهیز فرودگاه بین‌المللی مهرآباد
17:11 - 1396/12/5

مه‌آبادی با توجه به شرایط فرودگاه بین‌المللی مهرآباد به عنوان پرترافیک‌ترین فرودگاه و همچنین فرودگاه پایتخت به تجهیز زیرساخت‌های فرودگاهی و ماشین آلات در این فرودگاه تاکید نمود.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه مهرآباد: در جلسه هیات مدیره با حضور مدیر کل فرودگاه مهرآباد و جمعی از معاونین و مدیران ستادی بنا به ضرورت تجهیز و نوسازی ماشین آلات و امکانات فرودگاهی و همچنین بروزرسانی سیستم‌های این فرودگاه برای تسریع در ارائه خدمات فرودگاهی در کمترین زمان ممکن بحث و تبادل نظر گردید. و با توجه به موضوعات مختلف در بخش‌های فرودگاهی و هوانوردی و همچنین بحث در خصوص عملیات برف روبی بهمن ماه و گذر از این بحران برف، اهم مشکلات در این خصوص  بررسی و تصمیمات اتخاذ گردید.

وی تا کید نمود این هم‌اندیشی در جهت شناسایی کاستی‌های تجهیزاتی فرودگاه و رفع موانع و مشکلات و ارائه راهکارهای مناسب در راستای ارائه خدمات مطلوب و سریع فرودگاهی می‌باشد.

در این جلسه با ارائه نقطه نظرات در خصوص چگونگی ارائه بهتر خدمات در زمان کوتاه در خصوص نوسازی تجهیزات و ماشین آلات عملیاتی سطوح پروازی، همچنین تامین نیروی انسانی و برنامه‌ریزی به منظور سرعت‌دهی در ارائه خدمات در مواقع اضطراری جهت سرویس‌دهی در شرایط ویژه تاکید نمود.

مه‌آبادی در خصوص بررسی و عملکرد فرودگاه بین‌المللی مهرآباد در زمان شرایط نامناسب جوی و بارش برف در این فرودگاه گفت با تمام زحمات  همکاران من در فرودگاه مهرآباد برای عملیاتی شدن سرویس‌دهی به پروازها و انجام شایسته این مهم با همت و تلاش همکاران اداره کل فرودگاه بین المللی مهرآباد روایتگر تلاشی است که در نهایت منجر به خروج از بحران بارش شدید برف و یخبندان شد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که ماشین آلات و تجهیزات این فرودگاه باید نوسازی شوند و امکانات و ماشین آلات کنونی این فرودگاه باید به شهرستان‌های کوچک منتقل شوند و مهرآباد با امکانات روز و ماشین آلات نو مجهز گردد.

وی بیان نمود تعامل هیئت مدیره با مسائل مهرآباد در اصل طی کردن مسیری نزدیک برای کسب رضایت کثیری از مراجعین فرودگاهی در پرترافیک‌ترین فرودگاه کشور می‌باشد.

صفی‌نیا مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد گفت: نظر مساعد هیئت مدیره در تجهیز امکانات فرودگاه مهرآباد گذر از بحران و بی‌شک کسب رضایتمندی مسافرین و احقاق حقوق شهروندی می‌باشد و ارتقای جایگاه فرودگاه مهرآباد در حوزه حمل و نقل با عنایت و پشتیبانی و عزم سازمانی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوائی ایران و با نگرش هوشمندانه مدیرعامل حتما محقق می‌گردد و تلاش برای تجهیز فرودگاه بین‌المللی مهرآباد کوتاه کردن مسیر استانداردسازی برای کسب رضایتمندی می‌باشد.

منبع: mehrabad.airport.ir


نویسنده: پرتو

ارسال برای یک دوست