سه شنبه، 28 فروردین 1403
Tuesday, April 16, 2024
 
انجام پرواز آزمایشی شاپرک ایران ایر به ساری
17:47 - 1396/10/23

پرواز ایران ایر به فرودگاه دشت ناز ساری با بهره‌گیری از ناوگان مدرن ATR این شرکت، صبح چهارشنبه 13 دی ماه 1396 با حضور مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)، رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم ساری در مجلس انجام پذیرفت.

دکتر شرفبافی، در مراسم نخستین حضور ATR "هما" در فرودگاه ساری، ضمن تبریک مجدد حماسه 9 دی، از زحمات و تلاش‌های ریاست محترم دولت تدبیر و امید و نیز وزیر راه و شهرسازی که با درایت و تیزبینی اخذ مجوزهای لازم برای خرید هواپیما ذیل توافقنامه برجام و تشکیل کارگروه بسیار قوی برای خرید هواپیماهای جدید برای هواپیمایی هما را مدنظر قرار دادند، قدردانی به عمل آورد. مدیرعامل شرکت هواپیمایی هما همچنین از دکتر رضایی، رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به واسطه نگاه ویژه به توسعه حمل و نقل هوایی و تلاش‌های دکتر دامادی نماینده مردم شریف ساری در مجلس شورای اسلامی به خاطر تلاش برای توسعه حمل و نقل هوایی استان مازندران تشکر کرد. 

دکتر شرفبافی تاکید نمود: هما در صدد است با بهره‌گیری از ناوگان ATR خود پروازهای منطقه‌ای را توسعه ببخشد و پروازهای داخلی و بین‌المللی از مراکز استان‌ها برنامه‌ریزی نماید. این مهم با توجه به ناوگان اثرگذار ATR با ویژگی‌های منحصر به فرد این هواپیما در آینده نزدیک و با برنامه‌ریزی‌های در دست اقدام محقق خواهد گردید.

مدیرعامل ایران ایر با اشاره به تلاش‌های برنامه‌ریزی انجام پرواز به مقصد ساری اظهار داشت: اقدامات کارشناسی در "هما" برای برقراری این پروازها در دست انجام است.

منبع: www.iranair.com

 


نویسنده: پرتو

ارسال برای یک دوست