شنبه، 1 اردیبهشت 1403
Saturday, April 20, 2024
 
خنجری مدیرکل حراست سازمان هواپیمایی کشوری شد
17:43 - 1396/10/23

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در حکمی مهدی خنجری را به سمت مدیرکل حراست این سازمان منصوب کرد.

علی عابدزاده در مراسم تودیع و معارفه مدیركل حراست سازمان هواپیمایی كشوری به جایگاه رفیع سازمان در بخش حاكمیتی و نظارتی اشاره كرد و گفت: پیش از این برخی قوانین و مقررات كه می‌توانست صنعت حمل و نقل هوایی را متحول كند به جهت بعضی از مشكلات اجرایی نشد اما در چند سال گذشته با همت كارشناسان و متخصصان صنعت و با حمایت دولت و مجلس توانستیم قدم‌های موثری برداشته و حركت رو به ركود صنعت را در مسیر توسعه قرار دهیم.

وی گفت: حمل و نقل هوایی یك زنجیره بهم پیوسته‌ای است كه انتظار می‌رود قضاوت‌ها، تعابیر و تفاسیر نوع فعالیت‌ها، به لحاظ كمی و كیفی در چارچوب شرح وظایف دستگاه‌ها معنی و عملیاتی شود در این صورت می‌توان با نگاه ملی، صنعت را در جهت شان و مرتبه مردم و هرچه بیشتر اقتصادی‌تر شدن بخش‌های مختلف آن به پیش برد.

عابدزاده ادامه داد: توانایی در بخش‌های مختلف صنعت وجود دارد آنچه مهم است مدیریت و كاربردی كردن توانایی‌های بالقوه آنها است كه اگر دلسوزان صنعت اراده كنند می‌توان به اهداف و چشم اندازها دست یافت.

رئیس سازمان هواپیمایی كشوری از زحمات فیروزی‌پور سرپرست سابق حراست سازمان قدردانی و برای توفیقات مدیركل جدید آرزوی موفقیت كرد.

در این جلسه همچنین جابر انصاری رئیس مرکز حراست وزارت راه و شهرسازی نیز، تلاش مستمر برای همكاری و مشاركت با مدیران سازمان در جهت ارتقا سطح ایمنی، رعایت دقیق استانداردهای بین‌المللی، اهتمام و برقراری و ارتقاء امنیت داده‌ها، به روزرسانی ابزارها و فناوری‌های نوین جهت تسهیل و بهبود فرایندهای نظارتی و امنیتی با رعایت ضوابط و مقررات را از جمله محورهای مهم فعالیت‌های آتی مجموعه حراست این سازمان برشمرد.

گفتنی است در این مراسم جمعی از مقامات قضایی، انتظامی و امنیتی حضور داشتند.

منبع: www.cao.ir


نویسنده: پرتو

ارسال برای یک دوست