جمعه، 31 فروردین 1403
Friday, April 19, 2024
 
امضاء تفاهم‌نامه همكاری انجمن‌های دفاتر خدمات مسافرت هوایی 8 استان كشور با رئیس سازمان هواپیمایی كشوری
15:18 - 1396/10/9

مدیركل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شركت‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی كشوری از امضای تفاهم‌نامه همكاری انجمن‌های دفاتر خدمات مسافرت هوایی 8 استان كشور با سازمان خبر داد.

علی اصغر باریكانی اظهار داشت: روز گذشته در جلسه‌ای كه با حضور رئیس سازمان هواپیمایی كشوری، معاون هوانوردی و امور بین‌الملل، دبیر انجمن شركت‌های هواپیمایی و روسای انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی استان‌های البرز، آذربایجان شرقی، خوزستان، خراسان رضوی، اصفهان، فارس، سیستان و بلوچستان و بوشهر تشكیل شد تفاهم‌نامه همكاری انجمن‌های دفاتر خدمات مسافرت هوایی 8 استان كشور با سازمان به امضا رسید.

وی افزود: در این نشست تفاهم‌نامه‌ای به منظور فراهم آوردن زمینه توسعه مشاركت بخشی غیر دولتی و كاهش تصدی‌گری دولت در راستای اصل 44 قانون اساسی با هدف تكریم ارباب رجوع و تسریع در انجام امور دفاتر و شركت‌های خدمات مسافرت هوایی و نظارت مستمر و بهتر سازمان بر فعالیت شركت‌های مذكور منعقد شده است.

باریكانی تصریح كرد: در ادامه این نشست رئیس سازمان هواپیمایی كشوری همكاری این سازمان با انجمن‌های مذكور را مثبت ارزیابی كرد و گامی در جهت پیشبرد اهداف صنعت و مشاركت هرچه بیشتر دستگاه حاكمیتی با سایر بخش‌ها دانست و ابراز امیدواری كرد: با رفع چالش‌های گذشته چشم اندازهای آتی را بهتر از گذشته ترسیم و در آن مسیر فعالیت كنیم.

گفتنی است؛ گردآوری بررسی و ارسال مدارک دفاتر به سازمان، پیگیری تا حصول نتیجه و رسیدگی به شكایات سازمان از عملكرد دفاتر با توجه به مقررات سازمان از اهم كارهای واگذار شده به این انجمن‌ها به شمار می‌رود.

همچنین روسای انجمن‌های دفاتر خدمات مسافرت هوایی نیز نقطه نظرات خود را عنوان كردند.

منبع: www.cao.ir


نویسنده: پرتو

ارسال برای یک دوست